Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Termeni si conditii

1. Descrierea site-ului CutiaCuCafea.ro si a serviciului CutiaCuCafea:

CutiaCuCafea.ro este un site de internet (website) al carui scop este sa ofere zilnic la vanzare membrilor sai cafea la preturi atractive.

Dupa ce ai ales, cafeaua iti va fi livrata acolo unde ti-e tie mai comod: la tine acasa, la birou, la resedinta de vacanta, sau in oriunde in cele peste 13.000 de localitati din Romania catre care asiguram transportul.

2. Cine suntem noi?

Activitatea de vanzare a site-ului www.CutiaCuCafea.ro se desfasoara de societatea Apropo de Ecommerce SRL (denumita in cele ce urmeaza „Compania”) cu sediul in Bucuresti, Sectorul 6, Splaiul Independentei, Nr. 319, OB. 209, Parter, inscrisa in Registrul Comertului sub numarul J40/8632/2013, CUI RO31986675, capital social 20.000 lei si care poate fi contactata pe adresa de e-mail: office@CutiaCuCafea.ro, telefon 0724 365 385.  Pe parcursul acestor termeni si conditii ne vom referi la site prin sintagma „CutiaCuCafea.ro”.

3. Functionarea

3.1 Cum devin membru CutiaCuCafea.ro

Participarea ca membru la site-ul CutiaCuCafea.ro este gratuita si este permisa oricarui cetatean, care are varsta minima de 18 ani. Daca nu ti-ai facut cont pe CutiaCuCafea.ro si daca nu ti-ai validat adresa de e-mail nu vei putea comanda.

Iti poti face cont de pe aproape oricare pagina de pe site, completand datele personale si selectand preferintele legate de alertele prin Posta Electronica (e-mail). Membrii CutiaCuCafea.ro isi pot invita prietenii sa li se alature trimitandu-le un mesaj personalizat printr-un simplu click pe site.

Discretionar si la alegerea noastra vom putea face facultativ confirmarea telefonica a diverselor date pe care ni le-ai furnizat, fie dupa ce ti-ai creat contul, fie dupa ce ai comandat. Ne rezervam dreptul de a termina imediat orice cont sau comanda in situatia in care vom sesiza orice discrepanta intre ceea ce declarati telefonic si oricare dintre datele furnizate pe site.

3.2 Cum comand pe CutiaCuCafea.ro

Pe site exista mai multe oferte de cafele impreuna cu serviciile aferente ambalarii si livrarii comenzii. Un membru CutiaCuCafea.ro poate plasa una sau mai multe comenzi, in limita cantitatii maxime pe care o poate comanda. Momentul incheierii contractului îl constituie momentul primirii coletului ce este livrat de Partenerii logistici ai CutiaCuCafea.ro.

Pentru a comanda pe CutiaCuCafea.ro trebuie sa fii autentificat.

Pe pagina de comanda va trebui sa alegi cafeaua. Oricare membru al CutiaCuCafea.ro poate comanda, in cazul in care oferta mai este disponibila, cantitatea maxima pusa in vanzare pentru acel sortiment de cafea.

In anumite situatii, e posibil sa primesti o bonificatie care iti va fi dedusa din pretul de livrare.

Putem suspenda temporar livrarea in cazul in care conditiile meteorologice nu permit acest lucru. Doar in situatia in care ai achitat integral comanda in avans iar conditiile meteorologice ar determina modificari ale integritatii comenzii, iti oferim ocazia sa gazduiesti temporar comanda in depozitul nostru.

Daca nu alegi aceasta optiune, comanda ti se va expedia in maxim 2 zile lucratoare, dar CutiaCuCafea.ro nu isi poate asuma responsabilitatea pentru produsele distruse in timpul transportului din cauza temperaturilor extreme.

Poti factura comanda fie pe o persoana fizica, fie pe o persoana juridica. Este obligatia ta sa te asiguri ca persoana careia ii este facturata comanda are deplina capacitate si dreptul de a plati.

De asemenea trebuie sa completezi si o adresa de livrare unde va fi trimis coletul. Asigura-te, ca in ziua in care iti va fi livrat coletul, sa existe o persoana majora care sa-l preia – altfel, curierul, ce a primit instructiuni clare de a nu lasa un colet unei persoane minore, ni-l va returna.

In momentul in care comanzi iti este afisat in caseta intitulata “Comanda Ta” din partea dreapta a paginii de comanda totalul comenzii tale, ce contine in mod distinct pretul total al comenzii, si separat, pretul total de transport.

Pentru finalizarea comenzii trebuie sa accepti prezentele Termeni si Conditii.

3.3 Cum platesc comanda facuta pe CutiaCuCafea.ro

Ca modalitati de plata acceptam plata prin card sau plata la livrare.

CutiaCuCafea.ro nu va stoca niciodata datele cardului tau de credit. Toate cardurile de credit sunt procesate de partenerul nostru de plati PayU, care foloseste o tehnologie securizata, sigura, de ultima ora, pentru a se asigura ca datele cardului tau de credit nu vor fi compromise in niciun fel.

Pentru platile online, CutiaCuCafea.ro nu este responsabil pentru orice alt cost suplimentar suportat de Membrul CutiaCuCafea.ro, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON.

CutiaCuCafea.ro isi rezerva dreptul de a denunta unilateral comanda efectuata de un membru, dupa notificarea acestuia prealabila, fara a exista nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda daune-interese, in situatia :

  • 1. respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;
  • 3. datele furnizate de catre Membru, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 4. comportamentul Membrului poate si/sau produce daune de orice natura de partea CutiaCuCafea.ro si/sau partenerilor acestuia;
  • 5. pentru alte motive intemeiate, care sa justifice aceasta masura.

Confirmarea comenzii de catre CutiaCuCafea.ro, se realizeaza prin transmiterea unui e-mail ce contine numarul de AWB emis de partenerul logistic al CutiaCuCafea.ro pentru urmarirea livrarii comenzii. Comanda va aparea in pagina “Contul Meu” in sectiunea “Comenzile Mele” de pe site si prin posta electronica (e-mail).

In cazul comenzii cu plata la livrare comanda lansata de Membru va fi confirmata telefonic cu acesta. In cazul in care comanda nu poate fi confirmata ne rezervam dreptul de a anula comanda.

CutiaCuCafea.ro organizeaza pe site diverse actiuni de marketing si promovare ce se pot finaliza cu BONUS-uri primite de Membri, BONUS-uri ce pot fi utilizate exclusiv pe site-ul CutiaCuCafea.ro. In functie de BONUS-ul primit, unui Membru CutiaCuCafea.ro i se va solicita codul sau numeric personal (CNP-ul). Refuzul Membrului de a furniza CNP-ului duce la pierderea imediata a oricaror bonificatii sau premii oferite de catre site-ul CutiaCuCafea.ro.

3.4 Cum imi livrati comanda facuta pe CutiaCuCafea.ro

Se asigura expedierea contra cost la domiciliul Membrului, sau catre oricare alta destinatie din Romania, din cadrul celor 13.000 de localitati unde facem livrarea, cu conditia ca persona care preia comanda livrata sa aiba peste 18 ani. Toate taxele si cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Membru.

De obicei, comanda se expediaza in maxim 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea comenzii. Daca nu ai primit coletul in maxim maxim 7 zile de la lansarea comenzii, trimite-ne un e-mail la adresa office@CutiaCuCafea.ro.

Daca in termen de 15 zile de la data plasarii comenzii, CutiaCuCafea.ro nu reuseste sa finalizeze 2 incercari de livrare a produselor din cauze datorate cumparatorului [ex: amanare a livrarii, absenta de la adresa de livrare, persoana care urmeaza sa preia produsele nu este majora, etc.], cumparatorul are posibilitatea

  1. fie sa plateasca inca o data transportul produselor la adresa indicata de livrare si sa preia produsele
  2. sa anuleze comanda.

In cazul in care cumparatorul nu isi exercita niciuna din cele doua optiuni in termen de 7 zile de la data celei de-a doua incercari de livrare esuate, CutiaCuCafea.ro. va returna banii cumparatorului si ii va retrage dreptul de a mai cumpara produse de la CutiaCuCafea.ro.

3.5 Care sunt conditiile de retur ale unei comenzi facute pe CutiaCuCafea.ro

Cumparatorul are dreptul să notifice în scris că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului sau urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris suma care constituie pretul contractului. Denuntarea unilaterala se realizeaza printr-un e-mail transmis pe adresa office@CutiaCuCafea.ro.

Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă din ziua lucratoare urmatoarei datei de primire de către Cumparator.

In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciu, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat.

Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • a) cand cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei primirii coletului, respectiv datei primirii produsului;
  • b) pentru comenzile ce au fost expediate sub forma de cadou.

Membrul ia la cunostinta si de urmatoarele cerinte specifice:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit). Produsul trebuie sa fie in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, cu accesoriile aferente, exact ca in momentul vanzarii si sa nu prezinte sub nici o forma semne de folosire sau uzura. Nu se admit exceptii (de exemplu, ambalaje deteriorate, zgarieturi sau alte defecte fizice).
  • In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Cumparator exceptie facand cazul lipsei conformitatii produsului, situatie in care CutiaCuCafea.ro va suporta contravaloarea transportului.
  • Se poate folosi orice serviciu de livrare, atata timp cat produsul(ele) este(sunt) livrat(e) direct si la adresa CutiaCuCafea.ro. CutiaCuCafea.ro nu ridica coletele trimise prin Posta-Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurarea sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre CutiaCuCafea.ro, cade in sarcina Cumparatorului.
    CutiaCuCafea.ro devine raspunzator din momentul in care semneaza de primire a coletului(lor), in sensul confirmarii receptionarii coletului(lor), cantitativ si calitativ.
    CutiaCuCafea.ro se obliga ca in termen de 10 zile de la confirmare primirii coletului(lor) sa efectueze receptia cantitativa si calitativa a continutului acestuia(ora).
    In situatia livrarii unui alt produs decat cel comandat, il puteti returna. In aceasta situatie CutiaCuCafea.ro va suporta toate cheltuielile de transport si va livra produsul cerut, in termen de maxim 30 de zile. CutiaCuCafea.ro poate livra un produs sau un serviciu de o calitate şi la un preţ echivalente cu cele solicitate numai dacă acest lucru a fost acceptat expres de cumparator.

Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • – cand se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
  • – in conformitate cu art. 10 lit.c din O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. CutiaCuCafea.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

    In cazul in care s-a returnat un produs, iar CutiaCuCafea.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului, in termen de cel mult 30 de zile de la returnare. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul si asigurarea produselor pe timpul transportului, achitate de Cumparator, nu se ramburseaza.